busra1819 neva211234 benim evlilik yıldönümü 09.07 normalde benim kız biraz daha acele etseydi ne güzel evlilik yıldönümünde gelecekti olmadı 😊
esmaats Doğum saati çok önemli ve sakıncalı bir şey bence, buraya veya herhangi bir sosyal medyaya yazmayı doğru bulmuyor yazana da şaşırıyorum… ma tabii herkesin kendi düşüncesi