eda2402 utangaç testis deniyor . Bazı çocukta hiç olmuyor, o da inmemiş testis oluyor yani testis olması gerektiği torbada değil de kanalda konumlanmış oluyor. Bizim bir testisi utangaç testis idi, cerrah ile kontrolle ilerledik ultrason da çekildi, 1 aylık kontrol çizelgesi yaptık falan filan. Bu durum ergenliğe kadar sürebiliyormuş , hormonla alakalı bir durummuş. Artık her açtığımda torbada görüyorum çok şükür, senede bir de kontrole gidiyoruz. Cerrah ; fiziki muayenede hiç görmeseydim ameliyat derdim ama muayene ederken torbada görüyorum o yüzden hemen ameliyat diyemem dedi .