bilgeganii bir bilgim yok benim bebeğim de 3 aylık doğduğundan beri ağzı açık uyuyor , uyanıkken de ağzı açık, annem burnundan nefes alamıyor ki ağzı açık diyordu ama bebekler bir süreye kadar ağızlarından nefes almazlar yani ağızlarından nefes almayı bilmiyorlar diye okumuştum, bende merak ettim nedenini üstte kalsın