Bebeğim 3 aylık normal bir patikli tulum giydiriyorum ekstra çorap da giydiriyorum ayakları sıcak kalsın gazını kolay cikarabilsin diye ,tulumlar kalın değil normal ince ,evim kaloriferli yani kömürle yakılıyor çokta sıcak oluyor günde 3 4 kere yandığı için hiç soğuk olmuyor , arkadaşların storylerini görüyorum panduflar yelekler ya da kalın kıyafetler giydiriyorlar ben çok mu ince giydiriyorum? Çokta sıcağa alışsın istemiyorum ama sürekli kontrol ediyorum göğsünü sıcaklığı normal ,evimin ısısını ölçecek aletim yok kaç derece olduğunu bilmiyorum. Siz nasıl giydiriyorsunuz