birbebekle Hanımlar merhaba Çocuğum oynasın bende kahvemi çayımı rahatlıkla içebileyim. Temiz ve güler yüzlü nereler var
dilos6 birbebekle kentparktaki macera adasına bırakırdım ben yeğenlerimi (çocuğum orası içi daha çok küçük) sizinkini bilemiyorum ama 🤣 onlar orada 1 saat kadar oynardı biz yemeğimizi yer alışverişimizi yapardık
birbebekle dilos6 bende götürdüm oraya hatta çok güzel ama avm ortamı istemiyorum çok basık ve havasız o yüzden rahatsız oluyorum artık. Yaşamkentte bir tane var ama bana çok uzak. Çankaya çukurambar tarafı olsa çok daha iyi olur