ikrakuss sağlık ocağına falan giderken kullanıyorum ben o yüzden alma gereksinimi duymadım oğlumu arkaya oturtuyorum önüne de kardeşini yatıyorum o şekilde gidip geliyorum oğlum 2 yaşında bu arada kızım da 3.5 aylık ama devamlı kullanacaksınız ikiz bebek arabası gerekli ama arada bir kullanacaksanız gerek yok diye düşünüyorum yinede siz bilirsiniz 🥰