Kızlar 1 buçuk ay önce erken doğum yaptım bebeğim doğduğundan beri kuvezde ilk 4 gün sütüm gelmedi sonra gelmişti çok şükür bayada bi geliyordu sürekli sağıyordum ama şimdi 5 gündür sütümde anormal derecede azalma var her sağımda 200 ml sütüm gelirken şimdi 40 ml anca geliyor ne yapmam lazım doktorlarda yeni yeni emzirme için çağırıyorlar şuan 35 haftalık sütüm gelmezde emmezse diye korkuyorum