Bende var okb çocuğumda da olmasından korkuyorum ? Üzerine bir şey döküldüğünde anne değiştir diyor değiştiriyorum bir şey olmaz diyorum bilerek inatlaşmasın diye unutturuyorum bir şekilde yada üzerine su dökülse ağlıyor değiştir diye .elini sık sık yıkatıyordum artık yıkamıyorum bıraktım ağzına yemek bulaşsa bir yere sürüyor nefret ediyor yada peçete getiriyor siliyor kakasını beze yapıyo hala iğreniyor beze yapınca bu sefer değiştirtmiyor değişik bi durum valla çözemedim eli pis olsa sildirir mutlaka bazen bir yere bir şey dökülürse ıslak mendil getirip temizliyor bende mi gördü acaba bilmiyorum ki