yrn3897 Emzirirken gilaburu meyvesi veya suyu içen var mı emziriyorum ya bebeğe sıkıntı olur mu diye korkuyorum bobregimde taş var ve genişleme var gilaburu çok iyi dediler de
antropologanne yrn3897 Gilaburu sayesinde düşürdüm ben iki taşımı. Ama sizin durumunuzda kullanilirmi hic bilmiyorum.
eknbrc yrn3897 merhaba instagramda diplomalıçiftçi diye bir satıcıdan alıyoruz biz gilaburuyu. Meyvesini gönderiyor kullanımını da anlatıyor satıcı. İsterseniz sorabilirisnz emzirirken kullanılır mı diye
yrn3897 antropologanne emziriyorum ya bende ondan dolayı kafama takıldı emzirirken kullanan var mı acaba diye burada paylaşmak istedim
Kecer antropologanne merhaba benim de taş var aldım bende içemeye bailayacağım sizin taşınız kaç mm di acaba
antropologanne Kecer Merhaba, 7 ve 5 di. Benim böbreklerim üretici malesef. Her sene çekiyorum bunu. insallah sizde fayda grrsunuz.
antropologanne Kecer Evet. Biri kanala düşmüştü ve tıkamıştı. Düşüremeseydim aldircaktim ama gerek kalmadı şükür. Önemli olan taşın yeri aslında. Sizinki nerede kac mm ?
antropologanne Kecer Çıkmasına az kalmış öyle düşünün. Bol su için. Ama en önemlisi her gün yüksekten atlamak. Ip atlamakda fayda saglar. Ins sizde kisa sürede kurtulursunuz 🙏