Herkese selam arkadaşlar komşumun oğlu 4 yaşını geçti nerdeyse ve konuşma geriliği var.Bikac gün önce doktora gitmişler,doktor dil konuşma terapistine göndermelerini söylemiş.Komsum şuan maddi yönden gönderemeyeceklerini söylemiş doktorda rapor çıkarabilirim isterseniz demiş.Komsum eşiyle konuşup geri döneceğini söylemis.Esi rapora biraz karşıymış özelede gönderemem demiş.Sorum su rapor çıkarsa süreç nasıl işliyor nerelere gitmesi gerekiyor,haftada kaç gün,ne olup bitecek bı bilgisi yok bende ona yardımcı olmak istiyorum.Bilgisi olan yazabilirmi, cevaplarsanız sevinirim 🙏