nurella2633 merhaba ayağımın üst kemiğinde tam basınç yerinde vardı yürüyemez durumdaydım baya da büyümüştü işlem acıtan bir işlem degildi ordaki ölü deriyi temizledi bir gaz sıktı iki hafta sonra tekrar gel dedi. Yanlız ilk seans sonunda tamamen geçmedi ben hemen geçer saniyordum😂 ağrısı sızısı kalmadı pek ama henüz nasır duruyor