Sebusebu ysmnemr ben altus aldım. Fiyatı diğerlerine göre baya uygun gayette işimi görüyor cok memnunım tam fiyat performans ürünü
bebek0142 Sebusebu merhaba üründen alacağız kısmet olursa. Rica etsem hangi model ve tamamıyla kuru çıkarıyor mu yani alınır mı yardimci olursanız sevinirim
zeynepozkar bebek0142 hoower kullanıyorum yeni aldım bende karışık kıyafetleri 2.buçuk saatte çok güzel kurutuyor tek sevmediğim yanı sesli olması
Sebusebu bebek0142 benimki 8 kg.lık canm. Bir sürü programı var tamamen kuru cıksın diyosan 2 bucuk saatlik prog var mesela. Ama ben genelde günlük acıyorum 50 dk hemen hemen kuru cıkıyo bazı kıyafetlerin lastik kısmı nemli kalıyo biraz yatagın üstüne atıp bekliyorum zaten anca katlıyorum kuruyo tamamen gibi
Alisasaf Üç hafta oldu Beko aldık 9 kg çok memnunum giyime hazır programı da var ben beğendim isterseniz bakın
ysmnemr Alisasaf bende beko aldım ama birsz nemli çıkıyor giysiler siz hangi program kullanıyosunuz sizin nasil çıkıyor
aysenuroz Marka kalite tabiki çok önemli ama kullanmayı bilmeyene ızdırap oluyor. Kıyafeti neyle nasıl yıkayacağını bildiğin gibi nasıl kurutacağını da bilirsen hayatın kurtulur, sonrasında da keşke katlama makinesi olsa diyorsun
aysenuroz Kurutmaktan kastım şu kıyafetine göre kurutma ayarı yapmanız gerekiyor. Mesela gömlekleri yüksek devirde attınız kırk yıl uğraşsanız da kırışıklığı açılmıyor. Trikoları atmıyorsunuz zaten. Diğer ayarları da teknik servis anlatıyor. Temizliğini güzel yaparsanız kupkuru çıkar
Alisasaf ysmnemr ben genelde karma ya atıyorum zaten derecesi var kurulama özelliği konusunda 2 dereceye getirip çalıştırıyorum