Kızım 4 buçuk aylık bugün doktorumuza rutin kontrole gittik baş çevresi sınırda ve alında bi çıkıklık var gibi bi beyin cerrahı görsün dedi aslında alnı sadece biraz önde bariz garip bir görüntü yok biz yine de beyin cerrahiye gittik tabi ama kafamı inanılmaz karıştırdı ve üzdü cerrahi işlem gerekebilir dedi alında daralma var falan dedi tomografi istedi yarın çıkacakmış sonuç eğer yanlardaki süturlar kapandıysa cerrahi işlem gerekir büyüdükçe alın sivrileşir yoksa dedi bıngıldagı falan açık hala normal böyle bir şey yaşayan var mı çevresinde olan falan kızlar lütfen yardımcı olur musunuz