potter34 İlk defa heveslendim bol su içerm diye aldım ama nasıl kuracağımı bilemiyorum nasıl kuruluyor? Bilenler bir tarif edebilir mi?
milletsanakanalizemiolacak potter34 plastik kısmı pipetin altına beyaz sert yeri üst kisma tak sana foto atayim
milletsanakanalizemiolacak potter34 evet memnunum ama her zaman kullanmıyoruz küçüğünü kızım kullanıyor büyük olanı ben kullanıyorum makinede 70° yoğun programda yıkadım sağlam 🤣
potter34 milletsanakanalizemiolacak neden bunu şimdi yazdınız ki bi saat yıkamasıyla uğraştım bileydim direk makineye atardım bende 🥲