mavi42 doktora sordum bana bı kaç arkadsm uyandr yedir dediler doktrda gece uykusunu öğrenmiş uyandrma dedi ama bu seferde akşamları uyutma demeye başladı insanlar kafama takıldı, uyumak istiyor akşam 7de uyumayinca aglio huysuz oluyo sonra yine uyanıyor yemek yiyor bir saat duruyor beraber uyuyoruz yine bir hata var mı burda