Samsunda yaşayan bacılarım ne olur bakın çok caresizim kızımın ateşi bi çıkıyor bi düşüyor ve çıktığı zaman da havale geciriyor sinopta yaşıyorum ve burrq çocuk nöroloji si yok bende epilepsim var cocuk doktorumuz ondan şüpheleniyor bana samsunun her hangi bi yerinden iyi olan bi doktor onerirmisiniz