Erkal 14 aylık oğlum var tam keşfetme karıştırma döneminde kendi evimde sorun yok kilitlerle hallediyoruz ama gittiğim evlerde hep diken üstünde oturuyorum ve çocuğa çok baskı uyguluyor gibiyim vicdan azabı çekiyorum sonra nasıl bir çıkmazdayım😫
etuerk Erkal kış ayı zaten hastalıklar kapıda bu yüzden kimseye gitmemeyi tercih ediyorum genelde oğlanı parka çıkarıyorum oralarda görüşüyorum
beyzadodo Erkal valla milletin bebesi o kadar rahat ki biz cocuklari sıktık sıktık smdi o kadar sessiz sakin ensesine vur ekmeğini al binvocuk oldu ki birsy yapiyorsa temizleyin abarti seylere izin vermeyin ama onun haricinde de darlamayin bence
aybarshaaan Keşif aşaması bitene kadar dışarı da görüşmeniz daha doğru olur hem sizin için hemde çocuğunuz için bence ben 3 aylık bebeğimle bile bir yere gitmek istemiyorum 🫠