Bebeğim 37 günlük Gündüzleri özellikle bu saatler derin uykuya geçebiliyor uyanmıyor fakat gece 12 den sonra hiç dalarak uyuyamıyor sürekli garip garip sesler çıkarıyor.. ağlamıyor ama garip sesler çıkarıyor doymak nedir bilmiyor yatağına bırakıyorum gözleri açılıyor hemen… gaz sancısı için probiyotik kullanıyorum neden böyle oluyor?