Kuzularinanasi **** bu ne bicim is ,yazilmiyor ac kapat surekli gir cik uygulamadan.yokmu bunun cozumu.neden boyle oluyor.tam cevap yazicam gidiyor klavye.sonra gelene kadar kac kez kapat ac ugras dur yeniden postu ara bul ….
betul97_ Kuzularinanasi Ayy o bende de oluyor çok sinir bozucu. Uzun uzun bir şey yazıyorum sonra bir yazmamaya başlıyor sinir oluyorum uygulamadan çıkıyorum bir daha yazasım gelmiyor