Bebeğim 8 aylık gece uykusu kalmadı huzursuz uykuya geçişlerde ve uyaniginda çok ağlıyor iki gündür hiç bişey yemiyor sadece anne sütü alıyor hasta da değil dış diye düşünüyorum bu iştahsızlık ne kadar sürer ne zaman çıkar dışı kakasida biraz cıvık olmaya başladı İshak değil am