Arkadaşlar merhaba bebegim 34 günlük 1 aylık kontrolde bebeğinin sağ kolunu kaldırmadığını söyledik aslında biz doğdundan beri farketmistik ama yeni bebek oldugu için düzelir dedim hala sağ kolunu yüzüne götürmüyor dr fizik tedaviye yönlendirdi elimi flaan tutuyor yarıya kadar hareket ettiriyor sonra içe doğru dönüyor kolu doğum zedeelenmesinden olabiliyor dedi dr 11 şubata gün verdiler ama benim içim içimi yiyor başına gelen varmı nasıl bir yol izlediniz düzelirmi sonradan?