Kızlar doktora gittim ameliyat olmam lazım zaten öncedende söylüyordu bende sıram gelsin diye bekledim ve ben o ara atandım bana ameliyat sırası gelmiş 1 aydır çalışıyorum 1 ay rapor vereceğini söyledi çok mu uzun sürüyor iyileşme süresi 1 ay boyunca işe gitmezsem sorun olur mu acaba 1 aydan önce işe gitsem zorlanır mıyım bu arada aşçı memurum🙏🏻