alpsmother_ bebek arabası yerine şu sürülen bisikletler daha iyi olur diye düşünüyorum. yeğenimde 1 yaşında kullanmaya başladı. belli bi noktada kaldırımdan indir kaldır in-bin yapmak o yaşlardaki çocuklarla zor olacaktır. oğlum 8.5 aylık doğum gününde almayı düşünüyoruz bizde yaz kış güzel oluyor.