mavilimorcicek1 Ayımızdan beri sma comfort kullanıyoruz daha önce hiç yaşamadık ama comfort 2 de kızımın pişiğini asla geçiremiyoruz. Doktorumuz ek gıdayı kestirdi , sürekli yıkıyoruz, kortizonlu krem kullanmamıza rağmen pişiği geçiremiyoruz. Mama kaynaklı pişik sorunu yaşayan oldu mu aranızda ?
Hepiiii mavilimorcicek1 mavilimorcicek1 biz mama içmiyoruz ama biz de de pişik çok oluyo maalesef doktor tavsiyesi kremle az da olsa azalıyo hamazinc , hametan karıştırıp sür
Mukaddeshnn mavilimorcicek1 sudocrem ve bepontel alin dönüşümlü kullanın geçer çünkü bazen tek bir pisik kremi kullanmak olmuyor pişik aynı kreme bağışıklık kazanırsa gecmez