Kızlar merhaba 7 aylık olcaz bir kaç gün sonra 5 aylıkken ek gıdaya başladık yavaştan bugüne kadar hep çatalla ezerek pütürlü şekilde verdim çok güzel ilerliyordu yemesi falan gayet iyiydi hiç blender kullanmadım şu son iki hafta öncesinde biraz hasta olduk oğlumla sonrasında her ek gıda öğününde ne yedirsem boğulma tehlikesiyle karşılaşıyoruz artık tek başıma yemek yedirmeye korkar oldum iyice eziyorum verdiklerimi pütürsüz hale getiriyorum neredeyse yine bi şekilde boğazına takılıyo ve zor kurtarıyoruz resmen ne yapacağımı şaşırmış durumdayım geçici bi süreçmidir kaç gündürde balgamlı öksürmeye başladı ondan olabilirmi hastaneye gitmeden başına gelen varmı diye bi fikir almak istedim yazarsanız sevinirim. Mamayı zaten gündüzleri çok zor içiriyorum 2 numaraya geçtiğinden beri onuda içmiyo sadece geceleri içiyor gündüz 2 en fazla 3 kez yapıyorum onlarıda hep yarıda bırakıyo zayıflamasındanda korkuyorum