pozitifanne06 çok memnunum. O dönemlerinde bizim de kışa denk gelmişti. Çocuk evde sıkılmadı. Ben camın önüne koydum. Dışarıyı izledi. Araçları öğrendi, benzinlik var karşımızda o gelen giden müthiş oyaladı kızımı. En güzel yanı da kaslarını geliştirme açısından inanılmaz güçlendirdi. Merdiveni tırmanmak, asılmak, tutunmak derken çok işimize yaradı. Ben sadece tezgahı izlemesi için almıştım. Tezgahta iki kez kullanmadık. Hep camda kullandık. Kenarları açık kalıyor bizim. Şimdiki aklım olsa poposunun üstüne düştüğünde aradan düşme riski olmayan bir tane alırdım. Çünkü beni en çok yoran oradan düşmesin diye tetikte olmaktı. Şimdi 25 aylık. Pek ilgi göstermiyor. Banyoya koyacağım. Diş fırçalarken, el yıkarken kullanır