Kızlar yarın öğretmenler günü için çiçek topladım buket yaptım paketledim yarın sabah yapamam diye erkenden okula gitcez çocuklarla uğraşırken yapamam diye şimdiden yaptım soğuk boş bi odam var oraya koydum yarına kadar solarmı kendinden geçermi acaba çiçeğim kasımpatı