clover4 Kızlar oğlum 23 aylık artık emzirmeyi bırakmak istiyorum Sadece gece kaldı onu da bıraksam göğsünde süt birikiyor ve çok ağrıyor Ne yapmam lazım pampayla sağsam Yine süt artar mı 8 haftalık hamileyim
Elifdemir1907 clover4 bu konuyu sanırım kontrollü olduğun kadın doğum doktoruna sorsan daha doğru yönlendirir seni çünkü gebesin nasıl yapman gerektiğini daha iyi bilir sanki 😊🙏