MutluPrensesAnnesi elizanmom bende Bi 7 yıl felan istemiyorum kuzu banada bu %100 guvenli dedi doktor
elizanmom MutluPrensesAnnesi aynen öyle 3 yılda bir değişiyor sadece pnu da yaparız heralde bu rahatlığı tadan zaten gözü kapalı takar:):)
Melek2845 28Fatos28 bende kullanıyorum 7 8 ay olmuştur ilk 2 3 ay çok kötüydü çıkarttırmayı düşünüyordum lekelenme adet olmama flan ama sonra lekelenme geçti adetim yavaşca düzene girdi şuan memnunum baya
elizanmom Melek2845 Ya başlarda kanama çok oluyor ya da düsensiz ama sonra düzene giriyor her bünyede farklı ama genelinde böyle
Melek2845 elizanmom bencede adet olmamak önemli değilde lekelenme baya bi sinir ediyo insanı ben çıkarttırcaktım geçti Allahtan şuan cok iyi ben ekstrada korunmuyorum spiralde kullandım 5 sene ama bu daha güven veriyor
elizanmom Melek2845 Bende lekelenme olmadı bi kaç gün regl oldum ondan sonra daha olmadım zaten bayadır olmuyorum😂😂