Layddiana kaçarsa sırtına elinizi kubbe yapıp pat pat yaparsınız gaz çıkarır gibi hemen oksurur çıkarır zaten 20 ml çok geldiyse 5 ml 5 ml başlayın alıştıkça arttırır siniz 20 ml bana da çok geldi 1 yasa ben çok sikisirsam anca 20 veriyorum normalde 10 ml veriyorum, tam dik de değil de hafif öne eğimli olsun daha rahat edersiniz çenesini tutun sakin telaş yapmayın ve tazyikli vermeyin yavaş verin enjektörü önce açın kapatin yumusasin bir iki kere sonra serumla deneyin sikmayi ne yavaş ne hızlı olmali yaptıkça eliniz alışacak korkmayın kendinizde deneyin hatta çok rahat bir işlem gerçekten