mom97X Kızlar yahu bu Philips biberonun ucu ne kadar pahalı ya.. 6m+ alıcam sabahtan her yerden bakıyorum 300₺’den başlıyo abartmışlar ya
rana0234 mom97X madem bu kadar pahalı üç almaktansa biberonu komple almak mantakli olmaz mı?Yuhh yani bu kadar da olmamalı bence🤦
busra1819 mom97X 4 aylık benimkide 6 aylıkkende kullanabileceğimi düşünmüyorum 3m bile çok akıyor hala 0m kullanıyorum gaz yapmasın diye
aytenduru mom97X ebebeğin sitesinden kontrol edebilirsiniz benimde kızım 6.5 aylık 5 numara kullanıyoruz ayrıca yeni biberonların hepsinde 3 numara biberon ucu çıkıyor onun için bende sürekli uç almak zorunda kalıyorum
mom97X rana0234 evet zaten kızım 3 aylıkken baktım neredeyse biberonla aynı fiyat bende direk biberonla almıştım 😅
mom97X Bebekmam yurt dışı değil mi ? Ama kargoyla birlikte çok pahalı olmaz mı ? Tam bilmiyorum o yüzden 🙈