1 yaşından sonra ilk kez antibiyotik kullanacak kadar ateşli 10 gün süren bir hastalık geçirdik oğlum Ocak doğumlu tam kış ayı olduğu için maalesef hastalandı ondan beridir bir kusmadır gidiyor ne yaptıysam hangi doktora götürdüysem geçiremedim bu olay böyle 6-7 ay belli aralıklarla devam etti yapılan tahlillerde kan sonuçlarında şüphelendiği hastalıkların ayrıntılı tahlillerinde hiçbir sorun çıkmadı sonrasında şu an olarak 22 aylık oğlum yaklaşık 1 aydır yine her gün olacak şekilde bazen günde 2-3 kez kusuyor doktora götürdük ilaç verdiler serum taktılar ama nafile bir gün iyiyse 3 gün kötü kusma sürecinde biraz huysuz ama kustuktan sonra rahat keyfi yerinde bir sıkıntı yok böyle bir şey yaşayan varsa lütfen yardımcı olsun artık çıldırmak üzereyim şimdiden herkese çok teşekkür ederim hakkınızı helal edin