Bence en sağlıklısı kan testi benim adetim 2-3 gün gecikmişti yaptığımda şak diye 2 çizgi çıkmıştı bundan önce de yaptığım testte böyle oldu çok mutlu olmuştum ama mutluluğum kursağımda kalmıştı hamile falan değildim bence kan ver canım bazen yanıltıyor ve tavsiyem erken testlerden al bende orda çıkmıştı hemen arkasına gidip normallerinden almıştım oda iki çizgi çıkmıştı ama umarım hamilesindir Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼