aysesey Doğum yapalı 3 gün oldu ve bebeğim solunum sıkıntısından dolayı yoğun bakıma alındı ve çok garip şekilde doğum yapan her annenin bebeği solunum yüzünden bebekleri yoğun bakıma alındı böyle bişey yaşadınız mı 35+1 haftada doğum yaptım
Snowglobe aysesey erken doğumlar da çok normal ciğeri gelişmediği için sıkıntı yaşıyolar. Bende 36+2 de doğum yaptım bi kaç saat hava verdiler. Mutlaka ten tene emzirin size verdileri zaman ona çok iyi gelecek