Valla benim göğüslerim zamanla falan toparlamadı doktorum tek yolu estetik başka türlü kremdi egzersizdi düzelmiyor bu durum demişti, ama baya pahalı yoksa kocam bana saygı duyuyordu, yaptır sen nasıl iyi hissedeceksin dedi de bizde o kadar para yok şuan.