mbkutan bn kızımla doğdugundan beri her yaz ucuyorm eger emıyorsa emzırırsın yastık ıste verırler battanıye yanında olsun ucak serın olabılıyor bazen emzıremezsen meme verebılırsın oda rahat oluyor yanı bı refleksı olsun agzında uyku saatıne gore ayarlarsan daha rahat edersın yanı ucak kalkmaya yakın uyutursan uyuyarak gecırır ıcınde bebek odası var alt degsme vs yapabılırsin. Bebek arabası ıle gıdıceksen bagaj alma yerınde gısede poset verıyolar ucaga kadar gıdebılıyorsun ucagın onunde yardım ıstersen posete koyuyorlar bırakıyorsun orda ınıncede senden once gelmıs oluyor alp bebegn koyup oyle ckablyorsun. ucakta bebegn veya senn için al veryolar alablrsn bn almstm.