Nişane dediğimiz şey aslında rahim ağzındaki tıkaç, o düşünce su gelir doğum başlar diye biliyorum. Benim iki hamileliğimde de suyum geldi gittim hastaneye ama kızım da suyum geldi arkasından lök diye bir şey düştü klozete sanıyorum ki o nişandı yani deyim yerindeyse rahim ağzındaki tıpaydı yani öyle bir şey galiba.