Merhaba anneler,
Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var destek olursanız çok memnun olurum.
Şuan 3 aylık hamileyim ve 2 yaşında bir oğlum var. Oğlumu bu zamana kadar hep ben uyuttum benden başka kimsede uyumadı bebeklikte babada da uyuyodu ama sonrasında hep beni istedi. Zaten evde olduğum içinde bu zamana kadar sıkıntı yaşamadık. Lakin malym hamileyim karnımın büyüdüğü zamanda, doğum zamanında ve sonrasında rahat etmek için benden başka biriylede uyumaya alıştırmak istiyorum. Oğlum sarılarak yanına yatarak uyuyor(bu şekilde uyumaya 1 haftadır filan başladı öncesinde ayakta sallıyordum). Bir defa teyzesi uyutmayı denedi ama kıyameti kopardı. Ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım lütfen destek verin. Çok zorlanacağım bi konu.