Evimde sadeleşme hareketi başlattım 3 yıllık evliyim eşim tek yaşadığı için kurulu bir düzeni vardı bende fazla masraf olmasın diye çoğu eşyayı yenilemek istememiştim.Şimdi yeni gelin gibi eski olan başkasının enerjisinin sindiği herşeyi değiştiriyorum.Zayıflayınca giyerim sonra lazım olur diye evde tuttuğum herşeyi attım. Aşırı bir rahatlama ve huzur var içimde. Var mı benim gibi olanlar 🥰