Merhaba sizlere bir sorum olacak. Bebegim 2 aylık yaklasik 1 hafta 10 gundur , gunduzleri elele marka sallanan anakucaginda uyuyor . Uyudugu sure boyunca sallanır vaziyette olmasinin herhangi bir zarari olur mu acaba ? Yoksa uyuduktan sonra sallanmayı kapatmali miyim? Kapatinca da uyaniyor gerci🥴