Kızlar selam. Bebeğim 12 ay 15 günlük. Normalde birer saatten günde iki uyku yapıyor. Geçen gün ilk uykusuna yattı ilk defa iki saat uyudu ama ikinci uykuyu gene istedi. Bir sonraki gün birer saat gene 2 uyku yaptı. Dün ilk uykusuna yattı üç saat uyudu bi daha da gece uykusuna geçti. Sizce kendini tek uykuya mı ayarlamaya calısıyor yoksa öylesine mi denk geldi ?