Merhaba yaklaşık 3 4 gündür bi bas ağrım var ve geçmedi bi türlü başımın genellikle sag tarafinda boynumdan başlıyor yemek yerken falan çok ağrıyor rahatsız ediyor beni nasıl geçer neden böyle olmuş olabilir ben bide çok stres yapiyorum acaba bisey mi var başımda falan diye çok stres yapiyorum o da tetikler mi temelli