2 bucuk yaş ikizlerim ve 4 bucuk yaş bir kızım var gurbetteyim 6 7 saatlik mesafe var ailelerimizle aramızda tek bakıyorum. İlk zamanlar bende ailelerin yanındaydım sonra evime döndüm ve daha rahat ettim kendi düzenim kendi evim daha iyi geldi ikizlerimi daha iyi düzene soktum bencede kırkınız cıktıysa evinize dönün bence. Zaten ilk aylar genelde uyuyorlar ben aynı anda uyutup aynı anda besliyordum aynı anda yıkıyordum. İkizleri akşam gece uykusuna yatırdıktan sonra muhakkak evi üstünden yüzeyselde olsa süpürüp öyle yatıyordum. İlk başlarda yemek ne bulduysak onu yedik kendimi zorlamadım eşimde sağolsun cok yardımcı olur bana. Çamaşırlarınızı falan biriktirmeyin zorlugunuz kalmaz ikizlerden başka büyük bir cocugunun yoksa gün içinde onlar uyudukca sizde uyursunuz bi corba vs uyuduklarında yaparsınız inanık gözünüzün korkacagı gbi bi zorluk olmuyor allah yardım ediyor sabrını veriyor