Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 10 ay 10 günlük:) 3 hafta önce bir boğaz enfeksiyonu geçirdik sonrasında yemeyi de bıraktı sadece mama ve beni emiyor. Bana çok fazla düştü kimsede durmuyor, kimse uyutamıyor😞 şükür her şeyimize ama inanın böyle yemek yapmayı, deyaylı temizlik yapmayı özledim. Şikayet değil ama çok yoruluyorum. Babası da ilgilenmeye çalışıyor ama ne kadar olsa da her şey bana bakıyor. Bu süreç ne zaman geçecek? Sizlerden öneri, tavsiye ne biliyim moral sözleri istiyorum sanırım🙈 lütfen yanliş anlamayın bu isyan değil sadece içimi dökmedir…
Şimdiden teşekkür ederim 🌸🙏