sek_kahve Obsesifkompulsifbozukluluk çizme değil ama bot almıştım ikizlerime 2 sene önce. Suyu aşırı geçiriyor. O yüzden waterproof özelliği yoksa almayın derim. Geçen sene Decathlondan aldım çok memnun kaldım, oraya da bir bakın isterseniz