Kızım 3 yaşında yatak almayı düşünüyorum ve çocuk odamız biraz küçük ilerde kardeşi olursa anca ranza ya da yavrulu yatak sığar gibi. Ranza almak gereksiz şimdiden yavrulu yatak diye düşünüyorum kullananlar memnun mu . Üstteki çocuk yatağa çıkıp inerken sıkıntı olmuyo mu yerdekine