brvnkr 5 gündür oglum kabız 8 aylık herseyi denedım yapmıyor cok az yapıyor yaptıgı zamanda çok zorlanıyor ağlıyor cok katı keçı pislıgı gıbı yapıyor ne yapsam yapar saglık ocağına mı gıdeyım
ahlasmomm_ brvnkr mercimek çorbası , bal kabağı çorbası , gün kurusu ve kayısıyı kaynatıp püre yapıp yediriyorum Bi de masaj da etki ediyor bnce her yemeğine zeytinyağ mutlaka koyuyorum kefir içiriyorum
babyboy_35 brvnkr gün kurusu kaynat suyunu içir gün kurusunu da küçük küçük kesip yedirebikirsn piştikten sonra yumuşacık oluyor brokoli bezelye gibi lifli besinler yardımcı olacaktır poposu çatlamaması içinde biraz popoya zeytinyağ sürün o zaman hiç yapamaz daha kötü olur
brvnkr ahlasmomm_ her yemegıne zeytınyagı koyuyorum kayısı denedım ama dıgerlerını denemedım deneym o zaman ınsallah yapar
GezginPaNDa Kuru kayısı sıcak suya koyup bekletin suyunu icirin , bol su , bol yoğurt, karın masajı, ayak altı masajı
ahlasmomm_ brvnkr mercimek ve Ezogelin çorbası verince yapıyor bayağı ikisini deneyin inşallah geçer bağırsakları çalışması için de masaj 🥰
tunbul brvnkr canım bende de iki kere aynısı oldu çocuğa fazla yemek vermemek lazımmış o yüzden oluyormuş
babyboy_35 brvnkr normal canım benim bebeğime sürekli kabız oluyot bağırsaklar anca gelilecek telaş yapmayın düzelecektir bu ara kabız yapan besinler vermeyin