etuerk Poncikkkk çiçek galiba ben olsam atardım evi sararlar Allah korusun ( karınca yuvası bozulmaz bildiğim kadarıyla)
Miracinannesi_ Poncikkkk belgesel izliyor gibi hisse kapıldım:)) bence de çiçeği guvenli bir yere koy ormana götürüp birakabilirsin evi sarmasinlar
-_-hUysUzvetatlikadin Poncikkkk bi ağacın yakınına falan götürün bence. Onlar o saksıdaki toprağa komple yuva yapmıştır saksı güzel atamam derseniz ben olsam toprağı çiçekle birlikte ayağın dibine bırakırdım
aleksandralarossa Ben olsam ciceği güvenli biyere koyardım dısarıda ağac dibi vs. Ölmesinler evimi de basmasınlar diye
Poncikkkk aleksandralarossa çiçek balkonda aslında ilk defa böyle bişeyle karşılaşıyorm o yüzden ne yapcm bilemedım