14 aylık olmak üzereyiz, hem gündüz hem gece uykusuna geçerken çok zorlanıyoruz, o kadar uzun sürüyor ki, çok sinirleniyorum bazen. Şu an mesela 10dan beri uyutmaya çalışıyorum tam dalacak uyumuyor, babası aldı bak postacı geliyor’u söylüyor, çıldıracağım hiç mi düzelmiyor bu uyku ya 🤦🏻♀️