17 günlükken kurtuldum. Bir çay bardağı içine az bir şey mama yaptım, eşim her emzirmede bebiş ağzını açtığı zaman mememden aşağı doğru bir kaşık mama damlattı. (Aynısını süt sağarak da verebilirsiniz mama vermiyorsanız) yine memeyle kavga etti ama hiç yılmadım. Her ağzını açtığında mama damlattık memeyi tutturduk. 3 gün sonra yavaş yavaş mama damlatmadan almaya başladı. Bazen damlattık bazen damlatmadık. Sonunda kurtuldum tamamen. Lütfen hiç yorulmadan bunu yapın eminim bırakacağına. Her yere o uçlar taşınmıyor ve hiç hijyenik değiller 🥹